Verzendklasse: Pakket producten

Artist’s Notebook

25 april 2022

Limited edition notebook groot formaat met kartonnen sleeve (van het bijzondere en exclusieve flora avorio-papier) en oranje stiksels en drukwerk, 41 x 31,5 cm, 32 pagina’s. Quote van Jim Jarmusch op achterzijde. Oplage van 100.

Nothing is original. Steal from anywhere that resonates with inspiration or fuels your imagination. Devour old films, new films, music, books, paintings, photographs, poems, dreams, random conversations, architecture, bridges, street signs, trees, clouds, bodies of water, light and shadows. Select only things to steal from that speak directly to your soul. If you do this, your work (and theft) will be authentic. Authenticity is invaluable; originality is non-existent. And don’t bother concealing your thievery – celebrate it if you feel like it. In any case, always remember what Jean-Luc Godard said: “It’s not where you take things from – it’s where you take them to.”


No. 20 – Limited edition

16 maart 2021

‘Visueel overdonderend’  **** – NRC

Merit Winner van de SPD56 Awards

‘Het tijdschrift is een schatkamer, barstensvol bijzondere kunst’ – de Volkskrant

NL – Deze speciale uitgave van het uitverkochte jubileumnummer van See All This verschijnt in een op maat gemaakte, genummerde en gesigneerde Pretty Brilliant Box. In een oplage van 199. De opbrengst van deze exemplaren gaat naar Pretty Brilliant Deel III(!), een nummer dat in de zomer van 2025: See All This #38. Gastcurator: Catherine de Zegher.

(Engels-Nederlandse editie)

 

 


Recollections

24 november 2023

Bijoy Jain – Recollections

Deze limited edition bevat 16 artefacten, 5 boekjes, 1 Karvi-paneel met schilderij, 1 rode zegellak, 1 geborduurd kussen van Tussar-zijde. Alle elementen zijn met de hand gemaakt in India.

Recollections is verkrijgbaar in een beperkte oplage van 1000, gesigneerd
31 × 24,5 × 6 cm, 2,3 kg


SOLD OUT | Moderne natuur – Derek Jarman

06 februari 2024

Nadat hij in 1986 met hiv werd gediagnosticeerd, koopt de Britse filmmaker en schrijver Derek Jarman (1942-1994) een stuk land met een houten huisje aan de kust van Kent. Rond het huis onder de rook van de kerncentrale van Dungeness begint hij aan zijn droomtuin. Niet alles wat Jarman plant overleeft de felle wind en het opspattende zeewater, maar toch bloeit er genoeg op en ontstaat er in de woestenij een tuin van indrukwekkende schoonheid. Terwijl zijn gezondheid steeds verder achteruitgaat, blijft Jarman zijn dagen in Dungeness tegen de klippen op vastleggen. In zijn dagboeken beschrijft hij hoe hij de tuin aanlegt waar hij zijn hele leven al naar verlangde, en blikt hij terug op zijn leven: zijn jeugd in een conservatief gezin, zijn tijd als jonge, homoseksuele man in het Londen van de jaren zestig, en zijn tegendraadse kunstenaarscarrière.

Tegenwoordig is Jarmans tuin een bedevaartsoord voor tuin- en kunstliefhebbers van over de hele wereld – en Moderne natuur een klassieker die lezers al decennialang mensen troost en hoop biedt. Nu is er voor het eerst een Nederlandse vertaling: dit prachtige, levenslustige dagboek over een tuin aan de rand van het bestaan.

+ In de buikband vind je zaden waarmee je je eigen droomtuin kunt beginnen!


Women’s Work is Never Done

01 december 2020

EN – In this impressive anthology, internationally acclaimed curator and director Catherine de Zegher compiles 25 influential essays on women artists from the numerous books she has written and edited throughout her career. Like many of de Zegher’s previous projects and books, Women’s Work Is Never Done promotes the feminine principle, showcasing the work of female artists from across the world.

NL – Tijdens haar vele reizen over de wereld en door haar baanbrekende exposities heeft Catherine de Zegher veel revolutionaire kunstenaars ontdekt en groot gemaakt, denk aan Frida Kahlo, Hilma af Klint en Louise Bourgeois. Dit indrukwekkende boek, van meer dan 600 pagina’s, is een bundeling van 25 invloedrijke essays over kunstenaars als Emma Kunz, Hilma af Klint, Anna Atkins, Agnes Martin, Julie Mehretu en Eva Hesse.